Banner

İyi Yaşam 0 Yorum

BAYRAM SONRASI HAFİFLEYİN

Bayramda kilo mu aldınız? 3 günlük bayram ve 9 günlük tatil sona erdi. Kimileri yoğun iş temposundan dolayı bayram tatilini fırsat bilerek tatile gitti, kimileri bayramı aile büyükleri ile geçirmeyi

Kadınlar İçin 7 Yorum

Kilolarınızın Sebebi Stres olabilir mi? Stres testi ile kendinizi tanıyın!

Stres ve duygusal yemek yeme birbiriyle yakından ilişkilidir. Duygusal yemek yeme nedenlerinin ne olduğunu öğrendiğinizde, bu davranışı daha kolay önleyebilirsiniz Duygusal yemek yemenin bir çok nedeni vardır ve stres önemli

Erkekler İçin 0 Yorum

Kilo Vermede Erkekler Daha Şanslı

Genel olarak erkekler kilo verme programında kadınlara göre daha şanslıdır. Erkeklerin kaslı yapısı ve vücutlarındaki testesteron hormonu daha hızlı bir metabolizmaya sahip olmalarının sebebidir. Kadınlar ise mensturasyon dönemi, östrojen hormonu,

11 Maddeyle Öğrencilik Hayatında Diyet

Ben üniversiteye 1990 Eylül’ünde Ankara’da başladım ve 49 kiloydum, 29 Ekim tatili için tekrar ailemin yanına döndüğümde ise yani 6 -7 hafta sonra 56 – 57 kg idim. Daha önce

İyi Yaşam 0 Yorum

Youtube Kanalımız Artık Aktif!

    Sosyal medya hesaplarımda sizler için hazırladığım sağlıklı tariflere gösterdiğiniz ilgiden dolayı hepinize çooook teşekkür ederim J Artık Youtube kanalımda, sizler için hazırladığım en yeni tariflerle, sağlıklı beslenme tüyolarıyla

Açken Sinirli Misiniz?

Sürekli tatlı yeme ihtiyacı, açlık halinde konsantrasyon güçlüğü, sinirlilik, yemekten 3 -4 saat sonra anormal acıkma ve tatlı isteği gibi şikayetler “Reaktif Hipoglisemi” tehdidi altında olduğunuzun habercisi olabilir. Hatta fazla

Egzersiz 0 Yorum

Diyetin Yol Arkadaşı Egzersiz

Havaların güzelleşmesi, günlerin uzaması çok iyi fırsat, kendinize mazeret yaratmayın. Diyet ve egzersizi buluşturun; ikisi beraber olunca biri diğerinin açığını kapatabiliyor ve yaşam kalitesinden ödün vermeden kilo kaybı sağlanıyor. Üstelik egzersizin genel sağlığınıza

Hastalıklar ve Beslenme 0 Yorum

Karaciğer Yağlanması Olan Bireylere 10 Önemli Öneri

  Alkol tüketimini sınırlayın Fazla kilonuz varsa bir beslenme ve diyet uzmanıyla görüşün Aşırı karbonhidrat ve şeker tüketimini sınırlayın Olabildiğince doğal besinler tercih edin, katkı maddelerinden kaçının. Tereyağı, içyağı gibi