Biliyorsunuz 12 senedir aralık ayı benim için ve eminim ki siz takipçilerim, okuyucularım için yeni bir heyecan demek çünkü yeni yılın İyi Yaşam Günlüğü benim elimden çıkıp sizlerin eline, evine ve hayatına ulaşıyor. İşte Karşınızda İyi Yaşam Günlüğü 2019…

İyi yaşam Günlüğü bu sene çok enerjik, renkli ve hayatınızı değiştirmeye aday. 13 farklı konuda hazırladığım sağlık ve beslenme bilgisi birçok yanlışınızı doğrularıyla değiştirmenize yardımcı olacak ve yediklerinizi not alarak kendinizi takip edip, kendinizdeki yanlışları kendinizin fark etmesini sağlayacak. Her güne özel hazırladığım motivasyon mesajları da daima yola devam etmeniz gerektiğini sizlere hatırlatacak.

İşte 2019 Konuları

  • Benim en çok kullandığım cümle ‘Önce Gülümse’ çünkü gülümsemenin sihrine inanıyorum, günlüğün sayfalarını çevirirken gülümseyerek motivemizi sağladıktan sonra glutensiz beslenme, insülin, D vitamini gibi popüler konular sizlerle olacak. Sosyal medya hesaplarımdan sıkça duyduğunuz sürdürülebilir beslenme ve gezegeni iyileştirme konuları da ‘Doğayı da Besle’ başlığıyla sizleri bekliyor. ‘Her Yaşın Bir Güzelliği Var’, ‘Meyve Korkusu’, ‘Egzersizi Bırakınca Kilo Alınır mı?’, ‘Güzellik Uykusu’, ‘Fazla Kilo Anılara İhanet mi?’ gibi bir çok konu da İyi Yaşam Günlüğü’nde karşılacağınız konu başlıklarından.

İlk Kez İyi Yaşam Günlüğü Kullanacaksanız…

Yediklerini yazarak zayıflamak mümkün!

  • Araştırmalar, tükettikleri besinleri kaydeden kişilerin daha dikkatli ve sağlıklı beslendiklerini gösteriyor. Kalıcı davranış değişikliği yaratmak istiyorsanız, bunun için önce mevcut durumu ölçmek, sorunları tespit etmek ve farkına varıp daha sonra strateji belirleyip küçük ve yavaş adımlarla ilerlemek önemlidir.

İyi yaşam günlüğünü nasıl kullanılır?

  • Günlük, öncelikle metabolik hızınızı hesaplamayı ve günlük almanız gereken kaloriyi size anlatıyor, ideal kilonuzu hesaplamanıza yardımcı oluyor. Dilerseniz bu hesaplamaları Dilara Koçak’ın ücretsiz mobil uygulaması ile de yapabilirsiniz. Daha sonra da bu kaloriyi hangi besinlerden ne ölçüde yiyerek almanız gerektiği size anlatılıyor. Bir kılavuz görevi gören bu yaşam günlüğü ile egzersiz seviyeniz, sıvı tüketiminiz ile ne kadar kalori harcadığınızı ve günlük duygu durumunuzu da takip ediyorsunuz Haftalık özetlerle geçen bir haftanızı değerlendirmenize yardımcı oluyor böylece daha büyük tabloda doğru ve yanlışlarınızı değerlendirebiliyorsunuz. Rehber sizi günlük, haftalık ve aylık olarak adım adım yönlendiriyor.